Bajsbarn

Jag har nu fått lite klagomål här ifrån vandalisten. Hon tycker att vi borde skriva lite mer intressanta saker, och med intressanta menar hon längre och roligare. Men återigen, det är typ hennes uppgift att skriva dessa lite roligare och längre inläggen så hur skulle det se ut om vi andra började göra så? Tja... jag vet inte riktigt.. .

Men jag kan väl ge det ett försök...

Eeeh... solen skiner idag! Äntligen! Eller... gjorde det för just nu är den i moln så det är inte så kul..
Är själv hemma idag och ska leka med min vän som jag inte träffat på.. ja vad blir det.. år och dar! Får se vad vi hittar på.

Nej men gud jag känner att detta börjar bli en sån här tråkig blogg eller som... som.. min andra vanliga blogg! UUUUUUSCH!! Inte syftet med den här bloggen så jag slutar nu!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar:
Ja den e verkligen helt underbar :)

2008-04-18 @ 15:50:36
URL: http://tobbekosmos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0