Emmaojohanna (Candy) har en vän med mobil.

nu sitter jag & pratar med hanna i telefonen. :) choklad är ämnet. Jordgubbar!!! mmm..
Ge mig arsenik- BABABAH! Stan är full av tanter? Tankar? och tragik.
Låten har fastnat i min hjärna. HELA Dagen har jag gått med denna fucking jävla låt. Hmm. Samtidigt får man ju lite hets på en viss person som skriver i sin blogg Helt absurda tankar om att miljöhotet skulle vara ett påhitt av diverse forskare. Nåja. Det ska bli roligt att läsa Hetsarns blogg sen. Jaa! Då kommer jag skratta, & peka, och samtidigt skratta ännu mera. Jag vet. En bra kväll För min del. Eller kanske en bra kväll imorgon. you think about that. Förövrigt. Mitt blåmärke på halsen. hmm. Thank you sucker!

Good evening darinlovers!! ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0