Himlen är oskyldigt blå.

Inte ens det fina vädret hjälper längre mot mitt brustna hjärta.. Nej usch, Idag har vart en helt meningslöös dag. Och på meningslösa dagar tänker jag alldeles för mycket på det förgångna, På det som hänt. BLÄÄ! Rivaer upp för mycket känslor och pain. Love sucks. Nej, jag tycker fortfarande att kärlek är mysigt. Har aldrig förut känt ngt behov att ha ngn speciell person nära mig förrän nu, aldrig behövt ha ett förhållande, Visst hångel&mys är mysigt. Men ngt mer har det aldrig blivit. Förrän nu, Och dåå ska det skita sig, Just Nu när jag fick känslor för ngn som jag aldrig fått förut, Jag vet. Det är rätt så kliché artat, But love is blajnd.

Ska jag våga radera dig från mitt liv? Radation (egenpåhittat ord) complete. För alltid? Det skulle vara högst befriande.. Jag får nöja mig, helt enkelt. Men med vad? För övrigt har jag fått anställning som det så fint kallas på Parken zoo. Så i sommar kommer ni se mig slavandes i dess restauranger, Säkert helt ihjälstressad för att just du kommer och beställer upp hela lagret. Hmm. Få inga idéer nu bara.

//Candy

Första bilden i denna blogg?
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0