Moderatfittor och bisexuella går hand i hand NOT

Pride festivalen i staden, JA! förhoppningsvis ska jag gå ner dit och gå med stolthet i paraden, För enligt Sannas aka Hetsarn så är vi alla bisexuella. Men med olika spärrar i huvudet. Nåja, Jag kan inte återge hennes teori i alla sin helhet! :) Men det skulle vara roligt att gå, Undrar vad folk skulle säga? För jag kanske är Bisexuell MEN jag kanske hittils bara har funnit kärlek i killar och en dag kanske man drar sig till en viss tjej. För det är ju trots personen man blir kär i och inte könet, Enligt hetsarn. :) Och jag sväljer hennes teori med hull och hår !!!

Ibland önskar jag att jag bara skulle kunna ta dig stenhårt överallt, Närsomhelst. Ibland önskar jag att folk kunde älska mer, Alltså drycken. Och ibland önskar jag att folk skulle ÄLSKA mer. Alltså känslan. Med mina fina och kloka ord säger jag nu goderafton, Godmorgon & godeftermiddag.

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0