Snabb SEX-recovery!

Jaha, Då tog man saken i egna händer och tänker köra en recovering Med stenhårt sex Med sexobjektet :P Eller inte, Har ju Dock Mens, IGEN! FAAN! ;) MEn stenhårt glassätande tänker vi köra iafl, Och kolla film och allmänt bara njuta av varandras sällskap. Iafl, han får njuta av mitt så länge jag känner att jag behöver det för att komma över min loverboy. Guhd, Spännande, Fint väder osv. Glass. Jaa! can't wait! Mumsigt!!! Jag måste erkänna, ATT jag kör väldigt mycket med stenhårt, MEn det var för att jag blev så pepp på min genialiska plan.. För att så fort jag såg honom på stan tänkte jag Dock alla töntvarningar Att Fan. Kanske provköra igen? Kanske ge honom en till chans Då den andra idioten tydligen inte var ngt att ha trots att mitt hjärta fortfarande suktar.. SUCKKKKKKKiiii!!

Killar är svin.

Bah; Nej jag hatar killar som tar en tjej, ligger med henne och sen gör slut med'na efter en månad!
MEN JAHA?! Exakt vad du gjorde mot mig! ARGH Stenhårt rövknull förtjänar den männskan! Jag svär; OM JAG SKULLE HA EN KUK! DÅ JÄVLAR SKULLE DET BLI ÅKA AV! Han skulle inte kunna sitta på en vecka. VREDEN rakt ut i snoppen i röven. AJAJAJ! då får han minsann känna på andra bullar.

HAH aggretioner. Hoppas att folk inte tar avstånd från kärleken nu, ;) Nya krafter har jag hämtat, Jag har gråtit mina tårar över honom Och nu ska jag minsann få honom att ångra att han släppte taget och inte vågade. Mm.

Slut på Argheten och fokuserande på det fina vädret. OVER AND OUT!

puss<3

// Candy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0